dinsdag 15 juli 2014

Eindelijk een geranium dress!

Mijn verlanglijstje staat momenteel vol met de meeste mooie patroontjes. De Geranium dress van Made-by-Rae stond al een tijdje bovenaan en toen ik bij haar weer een prachtig modelletje voorbij zag komen, moest het er maar van komen. Ik bestelde het patroon en knipte dezelfde avond nog een maat 6-12 maanden voor Zus. Het moest een topje worden, zodat ze straks als ze gaat kruipen niet verstrikt raakt in de rok.



Het topje zat binnen 2 uurtjes in elkaar! Weer een snel patroontje erbij dus! Ik gebruikte voor de sluiting kamsnaps in plaats van knopen. Ik kon zo snel geen bijpassende knopen vinden en de doorzichtige kamsnaps kleuren mooi mee. Ik ben erg blij met het topje en er zal dan ook snel een jurkversie volgen.



patroon: Geranium dress made-by-rae
stof: van de markt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten