donderdag 24 april 2014

Kringloopvondsen en recykleer project.

Vandaag was ik met de meiden bij een nieuwe kringloopwinkel hier in de buurt. En daar vonden we een paar leuke boekjes uit de jaren tachtig, met van die prachtige prenten. Mies was helemaal verkocht.






Ook hing er nog een leuk jurkje voor Zus, maatje 68. Het zou nog moeten passen en voor 50 cent kon ik het wel proberen! Bij thuiskomst bleek het helaas net niet meer te passen, maar ik zag er wel een leuk cirkelrokje voor Mies in. En ja hoor, het is gelukt! Het is een heerlijk zwierrokje geworden. Ook pimpte ik meteen een t-shirt met de restjes stof en wat knoopjes uit mij voorraad. (Ze hadden laatste van die mooie pakketjes knopen bij de Action die ik toch echt niet kon weerstaan.)Hier haalde ik mijn inspiratie voor het kraagje vandaan.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten