woensdag 11 maart 2015

Uit de oude doos

Afgelopen jaar kwam ik er vaak niet aan toe om over gemaakte jurkjes te bloggen. Omdat ik het toch erg leuk vind om op mijn blog een overzicht te hebben van mijn projecten, toon ik hierbij een jurkje van de huidige 'wintercollectie'.

Het is het rechte jurkpatroon uit Stof-voor-Durf-het-Zelvers. Ik gebruikte een ribcord van Stenzo met elastisch paspel in de taille. Toen ik het stofje kocht, was ik er helemaal weg van. Het had voor mijn gevoel een hoog Oilily gehalte en laat ik daar nu net erg fan van zijn! Toen ik het jurkje echter af had, twijfelde ik aan het resultaat. Was het niet veel te druk? In combinatie met een turquoise vestje was ik toch tevreden. En gelukkig is het jurkje inmiddels regelmatig gedragen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten