maandag 1 juni 2015

De verjaardagsjurk

Vandaag precies een maand geleden werd Mies alweer 3 jaar. Al een groot meisje aldus zijzelf.
Op deze dag moest ze natuurlijk een mooie verjaardagsjurk dragen. Ik liet me inspirerend door de Ibiza sferen en koos dus voor kleur. Het Mexicaanse stofje kocht ik enkele maanden geleden al bij de Stoffenkraam. Het rode linnen lag nog in mijn voorraadkast.







Vanwege haast en enige knoopsgatenangst koos ik bij de afwerking voor Kamsnaps. 

Helaas had ik vooraf niet bedacht dat het hier in Nederland  geen Ibiza weer zou zijn. De blote beentjes moesten dus worden bedekt met een slecht combinerende legging. Weer een leer voor de volgende keer.







Mies houdt nog steeds niet van poseren helaas...


patroon: Geranium dress






Geen opmerkingen:

Een reactie posten